In verband met COVID kan de aangegeven levertijd met 2 weken worden verlengd.
In verband met COVID kan de aangegeven levertijd met 2 weken worden verlengd.

Ik heb een vraag / klacht. Hoe kan ik contact opnemen?

Heeft u vragen en wilt u gebruik maken van onze klantenservice? Wij helpen u graag! 

Heeft u een klacht over Trouwringen Design? Wat vervelend om te horen! Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden u aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@trouwringendesign.nl . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om uw geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

 

Voor vragen en klachten kunt u ons op verschillende manieren bereiken.

Contactgegevens

Wij zijn bereikbaar op: